×

:

Not a valid Time
To jest wymagane pole.
Przełącznik Kramer VS-3232V

Przełącznik Kramer VS-3232V

Przełącznik Kramer VS-3232Vxl

Przełącznik Kramer VS-3232Vxl

Przełącznik Kramer VS-1616V

Przełącznik 16x16 sygnałów composite video, 8x8 sygnałów s-Video, 5x5 sygnałów YUV, 4x4 sygnałów RGBS. Pasmo przenoszenia - 230 MHz (-3 dB)
SKU
VS-1616V

! Ograniczona dostępność. Urządzenie zostanie wycofane po wyczerpaniu stanów magazynowych we wszystkich oddziałach Kramer. Prosimy o kontakt, przed złożeniem zamówienia.

The VS-1616V is a high performance matrix switcher for composite video signals. It can be configured as an 8x8 s-Video (Y/C) switcher, a 5x5 component (YUV) switcher, or a 4x4 RGBS Switcher.

 
  • Bandwidth
  • HDTV Ready.
  • Multi-Mode
  • Looping Inputs and Sync.
  • Selectable Input and Sync Signal Termination.
  • Control
  • Take Button
  • Memory Locations
  • Size
    -

Zastosowania

Any large professional display system requiring video signal routing.
Broadcast, presentation and production facilities.
Rental and staging applications.
Monitoring in large duplication systems.

Przykładowa aplikacja

VS-1616V

Specyfikacja

INPUTS: 16 composite video, or 8 s-Video (YC), or4 RGBS, or 5 YUV, 1Vpp/75 Ω, on BNCs.
MAX. OUTPUT LEVEL: 2.18 Vpp / 75 Ω
OUTPUTS: 16 composite video, or 8 s-Video (YC), or4 RGBS, or 5 YUV, 1Vpp/75 Ω, on BNCs.
BANDWIDTH (-3dB): 230 MHz
DIFF. GAIN: 0.01%
DIFF. PHASE: 0.01 deg.
K-FACTOR: <0.05%
S/N RATIO: 70.2 dB
CONTROLS: Manual via front panel switches, RS-232 or RS-485.
CROSSTALK: -52 dB @ 5 MHz, all hostile
INDICATORS: 2 multiple−character front panel displays.
COUPLING: DC
POWER SOURCE: 115/230 VAC, 50/60 Hz, 23VA.
DIMENSIONS: 19-inch (W), 7-inch (D) 2U (H) rack mountable.
WEIGHT: 3.5 Kg (7.8 Lbs.) Approx.
Specyfikacja techniczna
Skrót właściwości Przełącznik 16x16 sygnałów composite video, 8x8 sygnałów s-Video, 5x5 sygnałów YUV, 4x4 sygnałów RGBS. Pasmo przenoszenia - 230 MHz (-3 dB)
Napisz własną opinię
Napisz opinię o produkcie:Przełącznik Kramer VS-1616V
Twoja ocena
Zadaj pytanie