INSTRUKCJA OBSŁUGI MODUŁU POMOCY ZDALNEJZdalna pomoc techniczna polega na udostępnieniu przez Państwa możliwości zalogowania się na Państwa komputerze za pomocą specjalnego programu tworzącego tzw zdalną konsolę. Obsługa z Państwa strony to pobranie i uruchomienie modułu pomocy zdalnej. Link:: TeamViewerQS Program nie wymaga instalacji ani nie wykonuje żadnych zmian w systemie. Okno główne programu komunikacyjnego wygląda następująco:
W celu nawiązania połaczenia, należy podać numer ID technikowi wsparcia technicznego. ID to unikatowy identyfikatora połączenia do Państwa komputera, analogiczny jak numer telefonu. Numery można wysłać dowolną metodą z kontaktów dostępnych po lewej. Zdalne wsparcie w praktyce wygląda tak, że Państwo oraz technik widzicie ten sam obraz i macie razem do dyspozycji klawiaturę i mysz od Państwa komputera. Sytuacja jest analogiczna jak gdyby technik asystował osobiście. Wszystkie czynności wykonywane przez Państwa widzi technik jak i Państwo będą widzieć wszystkie czynności wykonywane przez technika. Komunikacja jest dodatkowo uzupełniona przez moduł "chat", działający tak samo jak każdy inny komunikator internetowy. Istnieje również możliwość równoległego porozumiewania się telefonicznego. Możliwe jest również prowadzenie równoległej komunikacji głosowej i video za pomocą Skype.
Uwagi odnośnie bezpieczeństwaModuł zdalnego wsparcia jest oparty o oprogramowanie TeamViewer. Umożliwia dostęp zdalny wyłączne kiedy jest uruchomione. Zamknięcie programu powoduje zerwanie łączności. Obecność zdalnego połączenia jest w widoczny sposób sygnalizowane na komputerze klienckim. Hasło połączenia zna jedynie technik wsparcia, co uniemożliwia połączenia za pomocą wcześniej podanych danych. Firma monitory.mastiff.pl oświadcza, że wszelkie udostępnione informacje są poufne i nie zostaną wykorzystane w żadnym innym celu niż pomoc Państwu. Wszelkie dane, pliki tymczasowe zostaną usunięte bezpośrednio po zakończeniu sesji pomocy zdalnej.
CenyDla klientów firmy monitory.mastiff.pl w godzinach pn-pt 10:00-18:00 wsparcie jest bezpłatne w zakresie pomocy dotyczącej zakupionego sprzętu. W przypadku innych problemów, klienci monitory.mastiff.pl mają prawo do 50% rabatu. Cena usługi serwisowej jest zależna od pory doby i dnia tygodnia. Podstawowa stawka obowiązująca w godzinach pracy biura to 100,00 zł netto czyli 123,00 zł z podatkiem VAT za każdą rozpoczętą godzinę pracy. Firma prowadzi dyżury techniczne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W godzinach wieczornych, do 22:00 obowiązuje stawka 2x cena standardowa. W godzinach nocnych, po 22:00, 4x cena standardowa. Przed zgłoszeniem potrzeby zdalnego wsparcia proszę o kontakt na alarmowy numer telefonu: 601 888312. Cena nie obejmuje kosztów ewentualnego połączenia telefonicznego. Sprawdzenie możliwości zdalnego sterowania i połączenia testowe są bezpłatne. |
INDYWIDUALNA OBSŁUGA
Jeśli szukasz rozwiązania dla siebie, masz coraz większy mętlik informacyjny, zapytaj fachowca! Szybko, sprawnie, bez zbędnej reklamy i wyuczonych ulotek z danymi technicznymi. W 10 minut dowiesz się więcej niż w ciągu kilku dni szukania w Internecie.
Zadzwoń lub napisz. Zapraszam!
Infolinia: (+48) 324 310 310
Pomoc: (+48) 601 888 312
Komunikator: skype
Komunikator: messenger
E-mail: kontakt@mastiff.pl
Formularz: wyślij
WUJEK DOBRA RADA
Od czego zacząć kalibrację monitora?
Jeśli chcemy zrobić kalibrację porządnie, rozpocząć trzeba od przyswojenia porcji teorii pozwalającej na ocenę na ile posiadany monitor w ogóle pozwoli na osiągnięcie sensownych efektów. Niestety, cechy istotne z punktu widzenia jakości reprodukcji koloru, nie są z reguły specyfikowane. Wbrew potocznej opinii parametry publikowane w ulotkach nie mają żadnego znaczenia. Wartości podane szumnie jako „dane techniczne” są elementem gry marketingowej i poza wąską grupą urządzeń profesjonalnych, są manipulowane na wszelkie sposoby. Czytaj dalej...
Czy pokrycie AdobeRGB jest ważne?
W naturalny sposób wydaje się, że im większa wartość procentowa, tym lepsze, wierniejsze wyświetlanie kolorów. Jest to absolutna nieprawda! Powyższy parametr nie ma nic wspólnego z jakością reprodukcji barw. Ludzie zajmujący się marketingiem z rozmysłem nie wyjaśniają co dokładnie oznacza podana wartość np "96% AdobeRGB", a w imię komercyjnych korzyści pogłębiają dezinformację. Czytaj dalej...
Dlaczego kolory na pulpicie są przesycone?
Z uwagi na ciągły rozwój techniki monitorowej, polepszają się cały czas parametry monitorów, w tym również przestrzeń barwowa, tzw. gamut. Niestety zmiany w sposobie wyświetlania muszą być związane z uwzględnieniem ich przez oprogramowanie wyświetlające. Inaczej możemy spotkać się z niepożądanymi efektami, jak często spotykane nadmierne nasycenia zdjęć. Winę za taki stan ponosi oprogramowanie i jego konfiguracja. Czytaj dalej...