Skalery
Filter
na stronę
Produkty 33-34 z 34
Strona
- Strona Poprzedni
- Strona 1
- Aktualnie czytasz stronę 2
Zobacz jako
Siatka
Lista
Filter
na stronę
Produkty 33-34 z 34
Strona
- Strona Poprzedni
- Strona 1
- Aktualnie czytasz stronę 2
Zobacz jako
Siatka
Lista
![Loading...](https://monitory.mastiff.pl/static/version1700787905/frontend/Smartwave/porto/pl_PL/images/loader-1.gif)
Wybierz podkategorię
Filtry
Opcje zakupów
- Standardy HDBaseT Usuń ten element
- Standardy SXGA Usuń ten element
- Standardy HDMI Usuń ten element
- Wejścia VGA Usuń ten element
- Wejścia s-Video Y/C Usuń ten element
- Wejścia SD Usuń ten element
- Wyjścia HDMI Usuń ten element
- Wyjścia VGA Usuń ten element
- Wyjścia HD-SDI Usuń ten element
- Producent scankonwertery Kramer Usuń ten element
Standardy
- 4K@30Hz (4:2:0) 3 items
- 4K@60Hz (4:2:0) 6 items
- 4K@60Hz (4:4:4) 1 item
- VGA 24 items
- SVGA 12 items
- XGA 12 items
- SXGA 9 items
- UXGA 17 items
- WXGA 9 items
- WSXGA 5 items
- WUXGA 7 items
- DVI 6 items
- HDCP 12 items
- HDCP 1.2 1 item
- HDCP 2.2 1 item
- HDTV 10 items
- HDMI 27 items
- HDMI 2.0 1 item
- HDBaseT 11 items
- HD 1080p 4 items
- HD 1080i 2 items
- HD 720p 2 items
- HD 576p 2 items
- HD 576i 2 items
- HD 480p 2 items
- HD 480i 2 items
- 3G HD-SDI 5 items
- Component YUV 2 items
- Composite CV 2 items
- RGBHV 3 items
- RGBS 1 item
- s-Video Y/C 1 item
- DGKat 1 item
Wejścia
Wyjścia
- HDMI 31 items
- HDBT 12 items
- 4K UHD HDMI 1 item
- DVI 13 items
- DisplayPort 1 item
- VGA 15 items
- SVGA 3 items
- XGA 3 items
- SGA 3 items
- WXGA 3 items
- SXGA 4 items
- UXGA 3 items
- WSXGA 3 items
- WUXGA 3 items
- 3G-HD-SDI 8 items
- HD-SDI 4 items
- SD 4 items
- Composite CV 2 items
- Component YPbPr 1 item
- Component YUV 2 items
- RGBHV 2 items
- s-Video Y/C 2 items
- HDBaseT 1 item
- DGKat 2 items
- DP 1 item
Audio
Sterowanie
Producent scankonwertery
Cena
Pogromcy mitów
Szeroki gamut to dobrze?
Rozwój techniki powoduje ciągłe zmiany parametrów monitorów, w tym również przestrzeni barwowej (gamutu). Zmiany w sposobie wyświetlania muszą być związane z uwzględnieniem ich przez oprogramowanie wyświetlające. Inaczej możemy spotkać się z niepożądanymi efektami, jak np nadmierne nasycenia zdjęć na monitorach AdobeRGB... Czytaj dalej...